اقتدار ملی
ارومیه/ خودکفایی ایران مدیون رهنمودهای رهبر است


امام جمعه شاهین‌دژ گفت: خودکفایی ملت ایران اسلامی در سایه عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دست آمده است.

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: ایران اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها به استقلال و خودکفایی دست یافته به طوری که این موفقیت‌های بی‌شمار در سایه عمل به منویات رهبری به دست آمده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران به ابرقدرت‌های دنیا و غاصب‌های جهان یک «نه» قاطع گفته است، ادامه داد: ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران دنیا ایستادند و ثابت کردند با اتکاء به ائمه اطهار (ع) و پایداری در راه شهدای انقلاب می‌توانند به همه خواسته‌های خود برسند.

باقری به برپایی کنفرانس 1+5 در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روزبه‌روز تحریم‌ها را علیه کشور ما تشدید می‌کنند تا در مقابل آن‌ها تسلیم شویم، پس نباید از این موضوع غفلت کرد که در چنین شرایطی اجلاس فوق برپا می‌شود.

امام جمعه شاهین‌دژ با اظهار به اینکه ملت ایران هوشمندانه و با بصیرت به مسائل پیرامون خود می‌نگرد، ادامه داد: ملت ما دقت می‌کنند کشورهایی که مقابل ما ایستاده‌اند خواستار کدام آینده برای این کشور هستند آینده‌ای مملو از مشکلات را می‌خواهند رقم بزنند یا برعکس آن صدق می‌کند.

وی با اظهار به اینکه کشور ما نه ‌تنها در جهان اسلام بلکه در سراسر دنیا به عنوان یک الگو مطرح است، گفت: جهان بشریت باید این موضوع را گواه بوده و شهادت دهد که دو موشک فجر و سجیل ایران اسلامی توانست بر فراز گنبد آهنین رژیم صهیونیستی پرواز کرده و به آن نفوذ کند.

باقری به فرا رسیدن عید ملی ایرانیان یعنی 9 دی اشاره کرد و متذکر شد: در این روز بزرگ ملت ایران خاطرات 33 سال بعد از پیروزی انقلاب را برای یکدیگر احیا کرده و پایداری و ایستادگی خود تا زمان تحقق کامل آرمان‌های امام خمینی (ره) را به منصه ظهور می‌رسانند به طوری که این روز در سرنوشت کشورمان تاثیر زیادی داشت./س



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
Loading...